BETALA SÄKERT
Din säkerhet är vår högsta prioritet. Därför använder vi klarna för en säker betalning.
HANDLA MED FÖRTROENDE
Leverans inom 1-4 arbetsdagar
KUNDSUPPORT INOM 24H

Vår kundsupport svarar alltid inom 24 timmar. Vanligtvis svar inom enbart 2 timmar.
Din säkerhet är vår högsta prioritet. Därför använder vi klarna för en säker betalning.
Leverans inom 1-4 arbetsdagar

Vår kundsupport svarar alltid inom 24 timmar. Vanligtvis svar redan inom 2 timmar.

Nedan har vi samlat svar på vanliga frågor:

Beställa eget motiv?

Vi hjälper dig gärna ta fram en egen poster. Skriv till oss, så tar vi det därifrån.

Hur lång är leveranstiden?

Vi jobbar alltid med att skynda på processen, för att du skall få dina varor så snabbt som möjligt. När du lägger en order kommer den att tryckas och paketeras. Efter paketering fraktas paketet med Postnord, och kommer normalt anläda till dig inom 1-4 arbetsdagar.
Leveranser kan ta någon dag extra vid försening hos fraktbolaget eller för leveranser exempelvis långt norrut, ute på landsbygden dit post inte levereras dagligen, eller vid ovanligt hög belastning på våra beställingar.

Går det att köpa via faktura?

Ja absolut! Vi vill att du ska välja hur du vill betala, därför har vi valt att använda Klarna. Det innebär att du kan välja mellan att betala via faktura, betala direkt, delbetal eller genom kort. Välj det alternativ som passar dig bäst.

Hur gör jag en retur?

 

Tråkigt att det inte blev som du tänkte dig… Sånt händer!

 

Såhär går du tillväga:

 

Mejla oss på kontakt@tavlero.se att du gör en retur och ange följande uppgifter:
– Ordernummer
– Kundnamn
– E-post som köpet registrerades på
– Orsak till retur
– Namn på produkter du vill returnera

 

Vi ger dig vidare instruktioner i vårt mejlsvar.

 

Vid byte eller retur av vara står du själv för returkostnaden. Återbetalning av ordersumman skall göras av oss inom 30 dagar från det datum då den returnerade varan mottagits och godkänts.

Har min beställning gått igenom?

Har du fått en orderbekräftelse? Om du har fått bekräftelsen har ordern gått igenom och vi jobbar så fort vi kan för att du ska få hem din beställning.

 

Har du däremot inte mottagit en orderbekräftelse men ordern verkar gått igenom, då tycker vi att du snarast ska kontakta oss via chatten eller kontakt@tavlero.se så hjälper vi dig att reda ut problemet.

Vad kostar frakten?

Vad gör jag om paketet är skadat?

Vi levererar alla våra posters i avlånga vita kartonger tillverkat i hård wellpapp eller i e-handelslådor beroende på storlek av beställd poster. Tyvärr sker det ändå skador i frakten. Är skadan framme ska du kontakta oss direkt på kontakt@tavlero.se.

Stoppa min order!

– Upps! Ibland kan det gå fort när man shoppar och klickar sig fram på sidan, eller att man helt enkelt kanske ångrar sig. Skicka till oss så fort du kan! Ange: Ditt Namn och Ordernummer till kontakt@tavlero.se, så stoppar vi hela din lagda order.
Vi har som mål att snabbt ta emot din order och skicka iväg paketet. Därför kanske vi redan hunnit skicka iväg paketet innan vi hinner stoppa ordern. Då gäller retur rätten och det är bara att skicka tillbaka beställningen. Du kommer dock behöva stå för frakten själv när du returnerar beställningen. Har pengar dragits så får du självklart tillbaka hela summan inom 14 dagar.

Mitt paket har inte kommit?

– Upps! Detta får ju inte hända… Förmodligen beror det på att din avi inte kommit fram. Det kan bero på tekniskt fel eller att avin bara inte hittat fram till din brevlåda. I värsta fall har ditt paket försvunnit på vägen som vi saknar förklaring till, men självklart löser vi detta.
Skriv till oss på kontakt@tavlero.se så hittar vi en lösning så snabbt som möjligt.

Gäller öppetköp och ångesrätt när jag packat upp varan?

Ja självklart! Hos oss har du alltid 30 dagars ångerrätt när du handlar i vår onlinebutik. Du får packa upp och testa produkterna i samma utsträckning som du skulle kunna i en butik.
Hur du returnerar produkterna, hittar du under fliken “Hur gör jag en retur”.

Behöver jag betala för frakten vid retur?

 Vid en retur behöver du stå för kostnaden. För att det ska bli så smidigt och billigt som möjligt, skickar du det som ett skrymmande brev via ett postombud. Normalt sätt brukar kostnaden uppgå till 54 kronor, men kan variera beroende på paketets vikt.

Trasig eller felaktig poster?

Tråkigt att det blivit såhär fel! 

Maila oss och berätta om felet. Bifoga gärna en bild där man kan se skadan eller det upplevda felet. Skicka dem till kontakt@tavlero.se

Vilket papper är era tavlor tryckta på?

Självklart ska du få en tavla i bästa kvalite!
Därför är alla våra tavlor tryckta på ett matt åldersbeständigt papper. Storlekar från 13×18 till 30×40 är tryckta på 300g obestruket premiumpapper och storlekarna över det är tryckta på 200g premiumpapper. Vi har valt en matt yta och hög kvalitetskänsla utan reflektioner, allt för att postern ska uppnå bästa möjliga kvalitet. Självklart är pappret som vi trycker våra tavlor på miljömärkt.

Hjälpte ingen av tidigare frågor dig?

Då kan du alltid vända dig direkt till oss!
Kontakta oss via knappen nedan eller via vår mailadress kontakt@tavlero.se, så försöker vi hjälpa dig så fort vi kan.
Vi jobbar alltid med snabbast möjliga service. I dagsläget försöker vi alltid ge dig ett svar inom 24h! Vi hörs.

HITTA VAD DU SÖKER GENOM ATT SKRIVA IN VAD DU VILL HA I FÄLTET NEDAN

VARUKORG