VANLIGA FRÅGOR

Gällande våra posters

Jag vill beställa ett eget motiv

Självklart kan du göra en egen poster. Klicka på knappen nedan för att komma direkt till produkter för att skapa en egen poster.

Skapa en egen poster
Leverans

Leveranstid

Vår leveranstid är normalt 1-3 arbetsdagar. Vi har som målsättning att skicka din beställning samma dag eller senast dagen efter du gjort din beställning. Leveranser kan dröja något vid högt tryck, förseningar hos fraktbolaget, vid leveranser långt norr ut eller vid leveranser ute på landsbyggden dit leveranser inte sker dagligen.

Mitt paket har inte kommit

När din beställning är skickad så får du en spårningslänk som du går in på för att se vad statusen är på din beställning. Du kan även ladda ner appen “Mina Paket” där sändningsnummer laddas in automatiskt om du använder samma e-postadress eller telefonnummer som du registrerat hos hos. Om du inte ser någon spårning så kontakta oss på e-postadressen kontakt@tavlero.se så hjälper vi dig.

Vad gör jag om paketet är skadat?

Vi levererar alla våra produkter i rör eller i specialanpassade kartonger som är tillverkade i hård wellpapp kartong för att skydda innehållet så bra som möjligt. Tyvärr kan det ändå ske skador i frakten. Är skadan framme ska du kontakta oss direkt på kontakt@tavlero.se

Vad kostar frakten?

Du har fri frakt vid köp över 399 :- Alla beställningar under denna summa kostar 39:-

Beställning

Har Beställningen gått igenom?

Har du fått en orderbekräftelse? Om inte, kolla först skärpposten i din mail. Finns den fortfarande inte kontakta oss på kontakt@tavlero.se så hjälper vi dig. Om du fått en orderbekräftelse så har ordern gått igenom och vi jobbar så fort vi kan för att du ska få hem din beställning.

Jag vill stoppad min beställning

Ångerrätten gäller i 14 dagar från det att du tagit emot varan, i enlighet med Distans och hemförsäljningslagen. Produkten som returneras måste vara oanvänd, i hel originalförpackning samt i oskadat skick. Självklart får du gärna ta ut produkten ur förpackningen och granska den. Om din beställning inte hunnit skickas än från lagret och du vill ångra ditt köp. Kontakta oss omgående. Vi strävar efter att alltid skicka våra produkter så snabbt som möjligt, ibland kan vi har hunnit skicka produkterna men kontakta gärna oss på kontakt@tavlero.se så hjälper vi dig.

Jag har fyllt i fel uppgifter

Kontakta oss på kontakt@tavlero.se så hjälper vi dig så fort som möjligt.

Betalning

Vilka betalsätt använder ni? 

Vi använder oss av Klarna vilket innebär att du kan välja mellan att betala via faktura, direkt betalning, delbetalning och kortbetalning. För att du ska kunna välja det alternativ som passar dig bäst.

Min faktura har inte kommit   

Om du har valt att betala med faktura så ska den skickas till den e-post du angav vid köpet. Har du inte mottagit din faktura kolla gärna i skräpposten, annars rekommenderar vi att du loggar in på mina sidor på Klarnas hemsida eller app. Där kan du se alla dina köp, eller kontakta Klarna direkt.

Retur/Reklamation

Hur gör jag en retur?

Du kan returnera produkter som är i sitt ursprungliga skick. Vid retur måste produkten vara i fint och oskadat skick för att godkännas. Maila oss på kontakt@tavlero.se och ange ordernummer, kundnamn, e-post som köpet registrerades på, orsak till retur och namn på produkterna du vill returnera. Vi ger dig vidare instruktioner i vårt mejlsvar. Vid byte eller retur av produkt står du själv för returkostnaden.

Hur reklamerar jag varan?

Om din vara har gått sönder så kontakta gärna oss på e-postadressen kontakt@tavlero.se eller scrolla längre ned på denna sidan för att komma till vårt kontaktformulär så hjälper vi dig så fort vi kan.

      SPÅRA LEVERANS

      För att spåra din beställning, anger du ditt beställningsnummer och klickar på ”Spåra”. Uppgiften finns i ditt kvitto och i beställningsbekräftelsen du fick via e-post.